06/06/2011

Κάποιος εκεί έξω ......

Κάποιος εκεί έξω ......
Θέλω από εδώ να κάνω γνωστό ότι αγανάκτησα με όλα όσα βλέπω κάθε μέρα να γίνονται στη χώρα μου. Δεν μπορεί κανένας να μου απαγορεύσει να αγανακτώ με αυτούς του άλλους ή όπως λέει η διαφήμιση με κάποιους!!!! Δε μπορεί να βλέπω κάθε μέρα τους αγανακτισμένους ή τους μη αγανακτισμένους και να μαθαίνω τελευταία στιγμή ότι πέρασε ο τάδε νόμος ή ο άλλος δε μπορώ να καταλάβω πως θα υπολογίσω τι θα μου ξημερώσει αύριο και τι όχι. Αγανάκτησε όλοι η χώρα, θέλουν να φύγουν οι παλιοί και να έρθουν άλλοι.... ΚΑΙ!!!;;;; Οι νέοι που έμαθαν αυτά που ξέρουν; Ποιός μου λέει εμένα ότι θα είναι καλύτεροι. Ποιός μου λέει ότι αύριο εάν έρθει κάποιος που θα τον έχει ψηφίσει κάποιος θα είναι καλύτερος από κάποιον παλαιότερο .... Δε θέλω να ζω άλλο στην αβεβαιότητα. Θέλω κάποιος να μου επιβεβαιώσει κάποια σημαντικά πράγματα της ζωής μου και όχι να μου επιβεβαιώνεται η αβεβαιότητα του αύριο. Εάν κάποιος υπάρχει κάπου εκεί έξω να το πει σε κάποιους για να το πουν και αυτοί με τη σειρά τους σε κάποιους άλλους μπας και δούμε κάποια άσπρη μέρα.

No comments:

Post a Comment