12/11/2011

4 πρωτότυπα από την Daihatsu


Βγαλμένα από το... μέλλον

Η Daihatsu θα παρουσιάσει στην έκθεση του Τόκιο 4 πρωτότυπα μοντέλα. Ένα μικρό «4 σε 1» concept, το D-X, το ηλεκτρικό PICO, το FC ShoCase με κυψέλες καυσίμου και το Mira e:S concept.

D-X Concept


Η Daihatsu έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για το νέο της μικρό πρωτότυπο όχημα με το όνομα D-X. Αυτό που καθιστά εξαιρετικά ενδιαφέρον το εν λόγω concept είναι πως σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε 4 διαφορετικούς τύπους οχήματος, μέσω της αλλαγής μερών του αμαξώματός του, το οποίο είναι φτιαγμένο από ρητίνη.



Έτσι, από την αρχική roadster μορφή του, μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα hatchback μοντέλο αισθητικής shooting-break, αλλά και σε ένα διθέσιο crossover όχημα ή μπορεί να γίνει ακόμα και αγωνιστικό αυτοκίνητο πίστας.



Στην κανονική roadster κατάσταση, το Daihatsu D-X concept έχει μήκος 3.395 χλστ., πλάτος 1.475 χλστ. και ύψος 1.275 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.230 χλστ. Κάτω από το καπό του D-X βρίσκεται ένα 2κύλινδρο turbo μοτέρ άμεσου ψεκασμού 0,66 λτ., το οποίο προέρχεται από τα «κανονικά» μοντέλα της Daihatsu.







http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/Daihatsu%20D-X_6.jpg
2κύλινδρο turbo μοτέρ άμεσου ψεκασμού 0,66 λτ

PICO Concept

Το PICO είναι ένα ηλεκτρικό διθέσιο όχημα, με τους δύο επιβάτες του να κάθονται μπροστά – πίσω.



Έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τους μεγαλύτερους ανθρώπους, καθώς το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, το οποίο διευκολύνει την επιβίβαση και την αποβίβαση.

FC ShoCase Concept




Το πρωτότυπο FC ShoCase είναι ένα τετράγωνης αισθητικής όχημα, το οποίο μοιάζει αρκετά με επαγγελματικό van. Το μήκος του είναι μόλις 3.395 χλστ., το πλάτος του είναι 1.475 χλστ., ενώ το ύψος του αγγίζει τα 1.900 χλστ.

Κίνηση παίρνει από κυψέλες καυσίμου επόμενης γενιάς, οι οποίες δεν χρησιμοποιούν καθόλου πολύτιμα μέταλλα.

Mira e:S concept




Τέλος, στο stand της Daihatsu στο Τόκιο θα βρεθεί το Mira e:S concept σε ένα αποκλειστικό μπλε χρώμα.

Πηγή: autotriti.gr

No comments:

Post a Comment