10/11/2011

Νέο Fiat Panda 4x4

http://www.newsbeast.gr/files/temp/6F1AE70E6582DEAEC32E2C49116A113B.jpg


Aναμένεται να κάνει ντεμπούτο το επόμενο καλοκαίρι

Ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της φετινής έκθεσης της Φρανκφούρτης ήταν το νέο Fiat Panda. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στη δικίνητη εκδοχή του, ενώ η Fiat υποσχέθηκε πως η τετρακίνητη θα ακολουθήσει.

Εμφάνιση
Όπως είναι φυσικό, το τετρακίνητο μοντέλο θα στηριχθεί στο προσθιοκίνητο, το οποίο βασίζεται στη στη νέα πλατφόρμα του ομίλου, πάνω στην οποία χτίστηκε και η νέα Lancia Ypsilon. Το μήκος (3.650 χλστ.), το πλάτος (1.640 χλστ.) και το μεταξόνιο (2.300 χλστ.) δε θα αλλάξουν. Αυτό που θα διαφοροποιηθεί είναι το ύψος (1.550 χλστ. στο 4x2), καθώς το Panda 4x4 θα έχει διευρυμένη απόσταση από το έδαφος (50 χλστ. στην υπάρχουσα γενιά του μοντέλου).

Για μία ακόμα φορά, προεξάρχοντα χαρακτηριστικά της μορφής του τετρακίνητου Panda θα αποτελέσουν τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος και στους θόλους των τροχών, τα οποία προσδίδουν στη συγκεκριμένη έκδοση μια πιο «αγριωπή» μορφή. Επιπλέον, ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας διαθέτει μία ασημί προστατευτική ποδιά, η οποία προσθέτει περαιτέρω πόντους «αγριάδας» στο αυτοκίνητο.

Εσωτερικό
Φωτογραφία από το εσωτερικό δεν έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά δεν αναμένονται αλλαγές σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση. Το πίσω κάθισμα, λοιπόν, θα εξακολουθήσει να αναδιπλώνεται και να σύρεται, ενισχύοντας σημαντικά την ευελιξία και τη λειτουργικότητα της καμπίνας. Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό αποτελεί το γεγονός πως η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού πέφτει, σχηματίζοντας ένα πολύ πρακτικό τραπεζάκι.

Κινητήρες - Μετάδοση
Το νέο Panda θα σταδιοδρομήσει τόσο με την turbo έκδοση (TwinAir) των 85 ίππων του κινητήρα των 875 κ.εκ. όσο και μια ατμοσφαιρική εκδοχή του, η οποία αποδίδει 65 ίππους. Κανονικά θα συνεχίσει να διατίθεται και με το γνωστό μοτέρ 1,2 16V των 69 ίππων. Την παλέτα των κινητήρων θα ολοκληρώνει (προς το παρόν) το σύνολο πετρελαίου 1,3 Multijet των 75 ίππων, το οποίο φέρει σύστημα start/stop.

Στο μέλλον θα δούμε και οικολογικότερες εκδόσεις: μία εκδοχή βενζίνης/μεθανίου του TwinAir και μία βενζίνης/LPG του 1,2 16V. Προφανώς με όλα αυτά τα μηχανικά σύνολα θα διατίθεται και το τετρακίνητο μοντέλο, εκτός αν στη Fiat επιλέξουν τα πιο δυνατά, ώστε να αντιμετωπίσουν το επιπλέον βάρος του συστήματος μετάδοσης.

Μέχρι τώρα, το σύστημα τετρακίνησης του Fiat Panda 4x4 διαθέτει δύο διαφορικά και ένα σύστημα αρμού συνεκτικής μεταφοράς της ροπής ανά άξονα (Viscous Coupling). Η κατανομή της ροπής αρχικά είναι 98% για τον εμπρόσθιο άξονα. Η τετρακίνηση εμπλέκεται αυτόματα όταν διαπιστωθεί από το σύστημα απώλειας της πρόσφυσης και μπορεί να φτάσει μέχρι και το 50% ανά άξονα. Φανταζόμαστε πως το νέο Panda 4x4 θα διατηρήσει την ίδια φιλοσοφία και οι όποιες αλλαγές θα είναι στα σημεία. 
autotriti.gr

No comments:

Post a Comment