16/08/2011

Γιατί μπαμπά μου αφήνεις έτσι τoν πλανήτη;


Η αλήθεια είναι ότι από το 1979 και πίσω δεν μπορώ να πω ότι φταίω... αλλά και μέχρι το 1990 πάλι δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα...Τώρα μου έμειναν 4 χρόνια (από τα στοιχεία της έρευνας) για να πω ότι εάν το ήξερα (και το νεαρό της τότε ηλικίας μου με άφηνε) μπορεί και να έκανα κάτι! Αλλά και πάλι παιδί μου δε φταίω για αυτά που παρέλαβα και για πολλά που θα σου παραδώσω!!! Αυτό όμως που μπορώ να κάνω είναι να σε μάθω από τα λάθη μου για να μην τα κάνεις και εσύ.


Η έρευνα που ακολουθεί έχει πολύ ενδιαφέρον. Όσοι πιστεύουν λοιπόν ότι ξαφνικά του καιρού του ήρθε να αλλάξει λίγο, οι παγετώνες τους έλιωσε ο κακός ήλιος και ότι η Ελλαδίτσα μας θα αποκτήσει λίγο από Τροπικό και λίγο από Σαχάρα κλίμα έτσι απλά, ας το δουν και ας κρίνουν μόνοι τους. Ο Γιαπωνέζος Isao Hashimoto δημιούργησε έναν εντυπωσιακό, αλλά ταυτόχρονα τρομακτικό time-lapse χάρτη με τις 2053 πυρηνικές εκρήξεις που πραγματοποιήθηκαν σε όλο τον κόσμο μεταξύ του 1945 και του 1998. Όπως θα δείτε τα πράγματα «αγριεύουν» ιδιαίτερα από το 1961 και μετά. Μαντέψτε ποια χώρα σημείωσε μακράν το μεγαλύτερο… σκορ!



Κάθε πυρηνική έκρηξη από το 1945 μέχρι σήμερα

Πηγή: http://www.otherside.gr

No comments:

Post a Comment